KONTAKT

info@mygym.si
+386 (0)51 325 156
  • Facebook - Black Circle

NASLOV

Zabretova ulica 1 1000 Ljubljana Slovenia

©2017 BY MYGYM.

VADBE GYM

Vadbe, ki se izvajajo v gymu so prilagojene potrebam posameznika za doseganje specifičnih ciljev. Že pri prvem obisku se vam individualno posvetimo s tako imenovano funkcionalno kliniko, v okviru katere preverimo vaše trenutno telesno stanje. Pridobljeni rezultati so osnova za pravilno usmeritev k treningu za čim hitrejši napredek pri doseganju osebnih ciljev. Po posvetu s trenerjem vas usmerimo v individualno, timsko ali skupinsko vadbo. 

Skupine so omejene na največ 12 članov, tim pa do 3 člane, kar vam zagotavlja učinkovitejšo vadbo s  prijetnim domačim vzdušjem in kar je najpomembnejše: trenirali boste pod okriljem izkušenih trenerjev in gostitelja Damjana Čanžka, ki za dobrobit svojih strank uspešno skrbi že več kot 20 let!

IZBIRAJ MED RAZLIČNIMI VADBAMI!

Začetnika postavimo na aktivno pot, posameznega športnika ali ekipo pa pripeljemo do boljše tekmovalne forme oz vračanje nazaj v njo po poškodbi ali operativnem posegu (rehabilitacija). Vsak od trenerjev je doprinos v specializaciji in unikatnem pristopu k treningu, vendar vsi s poudarkom na varni in efektivni izvedbi. Prepustite nam, da vam za uresničevanje vaših ciljev izberemo najboljšega trenerja.

PRIKLJUČI SE SVOJI SKUPINI

Skupinska vadba je odlična izbira za vadeče, ki si med treningom želijo dodatne motivacije in družbe. Skupinsko ozračje namreč motivira in tako premagovanje bremen postane enostavnejše. Skupinsko, rahlo tekmovalno ozračje ima velik vpliv na efektivnejši trening in hitrejši napredek. Vadbe so glede na zahtevnost tehničnega oziroma motoričnega znanja razdeljene na različno velike skupine, vendar nikoli večje od 12 članov. Večja kot je zahtevnost, manjša je skupina. Skupinski trening je priljubljen tudi zaradi zabave, ki jo omogoča skupinska dinamika.​

FUNKCIONALNA KLINIKA

je obvezna za vsakega obiskovalca MyGyma. Obsega uro in pol vadbe z osebnim trenerjem, pri kateri ugotavljamo osnovne gibalne sposobnosti koordinacije, stabilizacije, gibljivosti, moči in vzdržljivosti z lastno telesno težo, z olimpijsko palico in kettlebellom. Vadba vsebuje učenje osnovnih gibalnih struktur, kot so: počep, poskok, izpadni korak, predklon, potisk, priteg, mrtvi dvig, nalog in upogib trupa. Po opravljeni funkcionalni kliniki se po priporočilih trenerja udeležite skupinske vadbe oziroma vam trener predlaga pot za optimalno doseganje vaših ciljev.

Zlata leta

Vadba je namenjena starejši populaciji, ki si želi izboljšati telesno gibljivost, stabilizacijo, moč in kostno gostoto. Vaje so prilagojene posamezniku in so usmerjene v doseganje boljših rezultatov oziroma k napredku. S postopnim povečevanjem intenzivnosti se bo povečala tudi vzdržljivost srčno-žilnega sistema. Vadba zlata leta vam bo omogočila zdravo aktivno telo v tretjem življenskem obdobju, vas odrešila bolečin v hrbtu, ramenih in ostalih sklepih ter poskrbela za izboljšanje splošnega počutja. (P)Ostanite vitalni v zlatih letih!

 

MyJunior

Je otrokom približan in prilagojen način vadbe, ki predstavlja preplet igre in treninga. Vadba je namenjena vsem otrokom, ki se radi gibajo in se med gibanjem zabavajo. Trening bo otroku omogočil:

• da se že v zgodnjih letih seznani z zdravim načinom življenja,

• da se nauči pravilnih gibalnih vzorcev, ki ga bodo pripravili na izzive, tako športne kot tudi umske,

• razvoj sposobnosti osredotočanja,

• razvoj stabilizacije trupa in sklepov,

• razvoj koordinacije v prostoru,

• igro in zabavo.

POLETNI TERMINI:

PON, SRE, PET

9:00 - 11:00

MyBody

je dinamična vadba, ki iz tedna v teden stopnjuje svojo intenzivnost. Sestavljajo jo številni enostavni gibalni vzorci - vaje z lastno telesno težo in nezahtevnimi rekviziti, kot so: elastike, vrvi, težke žoge in vadbeni suspenzorji (TRX). To je vadba, ki poskrbi za veliko porabo kalorij ter krepitev in oblikovanje večjih mišičnih skupin za odpravo in preprečevanje pojava najpogostejših gibalno-anatomskih disfunkcij (npr. slaba aktivacija globokih mišic trupa, slab nadzor in nezmožnost aktivacije hrbtnih mišic in ramenskega obroča), ki so posledica sodobnega življenjskega sloga (sedenje, statično ali gibalno ponavljajoče se delo, delo za računalnikom itd.). MyBody je tehnično nezahtevna vadba, ki vas bo najlažje pripeljala k bolj učinkovitemu treningu!

BootBox

Funkcionalna vadba in boks! Oboje skupaj je odlična kombinacija za utrjevanje mišic, izgubljanje teže ali pa samo za dobro počutje. Pri nas se posvetimo vsakemu posebej in vsem skupaj! Najprej vas namučimo in "izmučimo", poskrbimo da res izstisnete iz sebe svoj maximum. Potem pa za čisto sprostitev in zakon terapijo za glavo in telo... jaaa boks!!! Na vrečo lahko nalepite sliko svoje"najljubše"osebe:) in se znorite po mili volji. Boks sprošča jezo, pozitivno vpliva na nase pocutje, tako fizicno kot psihicno, pa še totalno zabaven je!! Prid'te bomo rundo ali dve odboksali skupaj, se zraven še malo nasmejali in zabavali 😉Kdor boksa pri nas... slabo ne misli! ​ BootBox je skupinska vadba, ki temelji na intenzivnem intervalnem treningu. Vsebuje mešanico osnovnih prvin boksa in funkcionalnega treninga. Namenjena je vsem, ki si želijo pridobiti in izboljšati počutje, povečati kondicijsko pripravljenost in okrepiti samozavest. Pozitivni učinki vadbe:

• Hitra izguba odvečne maščobe

• Izoblikovanje postave

• Povečuje mišični tonus

• Izboljšuje kondicijo

• Pridobivanje moči

• Sproščanje vsakodnevnega stresa

• Pridobivanje samozavesti

CrossTrening

je vadba, ki pri posamezniku spodbuja in razvija kardio-respiratorno zmogljivost, vzdržljivost, maksimalno moč, gibljivost, koordinacijo, natančnost, hitrost, spretnost in ravnotežje. Crosstrening je mešanica vaj kalistenike (vadba z lastni telesom), olimpijskega dviganja uteži in aerobnega treninga, ki zahteva od posameznika uporabo vseh energijskih sistemov. Velik nabor vaj in rekvizitov zagotavlja pester in dinamičen trening, ki je primeren za bolj izkušene športnike in rekreativce. Končni cilj tega vadbenega programa je tekmovanje na najvišjem nivoju v CrossFitu!

BootCamp

je vadba, katere ime izhaja iz vojaških psihofizičnih urjenj. Cilj bootcampa je splošna fizična pripravljenost, ki vključuje izvajanje osnovnih vaj s kettlebellom, palico z utežjo, elastiko, težko žogo, kolebnico, vadbenimi trakovi ter lastno telesno težo. Vaje so enostavne in ugodno vplivajo na telo, njegovo obliko in zmogljivost. Vadimo v skupini do 12 oseb, ki zagotavlja pozitiven, prijateljski odnos in dinamičnost za efektivno porabo kalorij. Vadbo bootcamp v poletnih mesecih izvajamo na prostem, tako da nam ni nikoli dolgčas!

Weightlifting & Weightlifting Junior

Weightlifting oziroma olimpijsko dvigovanje uteži je eden najstarejših olimpijskih športov, ki služi za fizično pripravo skoraj vsakega športnika in predstavlja odlično preventivo pred poškodbami. Zaradi široke uporabnosti in visokega varnostnega faktorja je primeren za vsakogar, ki si želi razviti močnejše kosti in mišičevje ter hkrati pridobiti še:

• maksimalno telesno moč,

• hitrost/eksplozivnost,

• gibljivost,

• koordinacijo,

• ravnotežje,

• spretnost,

• natančnost in timing.

V našem centru boste deležni strokovne pomoči trenerjev, ki delujejo na najvišjem mednarodnem nivoju in skrbijo tako za popolne začetnike kot za izkušene tekmovalce na največjih mednarodnih tekmovanjih. Znanje iz olimpijskega dviganja uteži je najboljši temelj za pravilen telesno-gibalni razvoj.

Osebni trening

Vadba z lastnim programom in s stalnim nadzorom trenerja vam omogoča najhitrejši napredek in konstantno motivacijo, hkrati pa lahko trener prilagaja program in termin trenutni zmožnosti treniranca.

Team trening

Do hitrejšega rezultata s finančno ugodnejšo ponudbo, bomo za vas poskrbeli v team treningu, kjer boste trenirali z lastnim vadbenim programom v majhni skupini z največ še dvema članoma.